ІНСЦЕНУВАННЯ КЛІНІЧНИХ СИТУАЦІЙ У КОНТЕКСТІ АКТИВІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО КОЛЕДЖУ

Автор(и)

  • M. A. Davydchuk Криворізький медичний коледж

DOI:

https://doi.org/10.11603/2411-1597.2017.4.8551

Анотація

У статті розглянуто проблеми позитивної мотивації студентів у процесі самостійного опанування професійними компетентностями. Науковий аналіз та власний педагогічний досвід дозволив стверджувати, що одним із шляхів розв’язання виокремлених завдань є упровадження інтерактивних дидактичних методів. Особливу увагу автор звертає на сутність, види та форми самостійної роботи з огляду на специфіку навчання у медичному коледжі. Доведено, що залучення студентів до такого виду діяльності через інсценування клінічних ситуацій максимально наближує майбутніх медиків до реальних умов, забезпечує усвідомлене та якісне оволодіння необхідними уміннями й навичками.

Посилання

Malykhin O. V. Teoretyko-metodolohichni zasady orhanizatsii samostiinoi navchalnoi diialnosti studentiv vyshchykh pedahohichnykh navchalnykh zakladiv : dys. ... doktora ped. nauk : 13.00.09 / O. V. Malykhin. – Kryvyi Rih, 2009. – 504 s.

Orhanizatsiia samostiinoi roboty studentiv v umovakh intensyfikatsii navchannia : [navch. posib.] / [Aleksiuk A. M., Aiurzanain A. A., Pidkasystyi P. I., Kozakov V. A.]. – K. : ISDO, 1993. – 336 s.

Zimnyaya I. A. Kompetentnostnyiy podhod v obrazovanii (metodolo- go-teoreticheskiy aspekt) [Tekst] / I. A. Zimnyaya // Problemyi kachestva obrazovaniya : materialyi XIV Vserossiyskogo soveschaniya. – M., 2004. – Kn. 2. – S. 161–162.

Markova A. K. Formirovanie motivatsii ucheniya : kniga dlya uchitelya / A. K. Markova, T. A. Matis, A. B. Orlov. – M. : Prosveschenie, 1990. – 191 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-02-07

Як цитувати

Davydchuk, M. A. (2018). ІНСЦЕНУВАННЯ КЛІНІЧНИХ СИТУАЦІЙ У КОНТЕКСТІ АКТИВІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО КОЛЕДЖУ. Медсестринство, (4). https://doi.org/10.11603/2411-1597.2017.4.8551

Номер

Розділ

Статті