МІЖНАУКОВА ВЗАЄМОДІЯ - ЗНАМЕННЯ ЧАСУ
DOI:
https://doi.org/10.11603/2411-1597.2013.4.5394Анотація
У статті запропоновано нові підходи до організації навчального процесу, спрямовані на втілення ідеї міждисциплінарного інтегрування, комплексного підходу до навчання і виховання.Посилання
ЛІТЕРАТУРА
Ананьев Б. Г. О проблемах современного человекознания / Б. Г. Ананьев. — СПб.: Питер, 2001. —272 с.
АнисимовО. С. Акмеология и методология: проблемы психотехники и мыслетехники / О. С. Анисимов. — М. : Экономика, 1998. - 772с.
Мартинегко В. В. Проблеми неперервноїпрофесій- ноїпідготовки медичних фахівців.
Новиков А. М. Интеграция базового профессионального образования / А. М. Новиков // Педагогика,- 1996.-№3.-С. 3-8.
Остапчук О. Є. Можливості синергетики в розбудові інноваційного освітнього простору / О. Є. Остапчук// Педагогіка і психологія. —2004. -N22—С. 16-28.
Педагогика: большая современная энциклопедия / сост. Е. С. Рапацевич. — Минск : Совр. слово, 2005. -720 с.
Розенберг Н. М. Межпредметные связи в средних профтехучилищах, их значение иприемыклассификации.
Межпредметные связи в учебно-воспитательной работе профтехучилища. — К. : Вища школа, 1976. — С.25-42.
Сергеев О. Акмеологічний принцип: його сутність і призначення / О. Сергеев, І. Богданов// Пед. науки. — 2000.-Вип. 15.-С. 147-153.
Хриков Є. М. Управління якістю освітніх послуг у системі неперервної освіти / Є. М. Хриков // Розвиток системи безперервної освіти в регіоні : зб. наук, пр. —Луганськ : Альма-матер, 2007. —С. 3—10.
Хуторской А. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования / А. Хуторской // Нар. образование. - 2003. — №2.-С. 58-63.
ШиянБ. М. Методика фізичного виховання школярів / Б. М. Шиян. - Львів : ЛОНМЮ, 1996. — 232 с.
Эткинд А. М. Психология практическая и академическая: расхождение когнитивных структур внутрипрофессионального сознания / А. М. Эткинд // Вопр. психологии. 1987.—N2 6.—С. 20—30.