ОБҐРУНТУВАННЯ ДОЦІЛЬНОСТІ СТВОРЕННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО І МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ НАВЧАЛЬНОЇ НАСТІЛЬНОЇ ГРИ «СТОП КОВІД» ЯК ЕФЕКТИВНОГО САНІТАРНО-ОСВІТНЬОГО ТА ПРОТИЕПІДЕМІЧНОГО ЗАХОДУ

Автор(и)

  • О. Р. Рега Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України
  • О. Я. Мельник Національний університет «Львівська політехніка»
  • Н. І. Рега Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України

DOI:

https://doi.org/10.11603/2411-1597.2022.3.13523

Анотація

У статті підтверджено дані багатьох авторів про те, що діти віддають перевагу ігровій формі отри­ман­ня навчальної інформації. Навчальну інформацію діти бажають одержувати як у дитячих навчально-­виховних закладах, так і вдома від батьків. Більшість дітей знає про пандемію COVID-19 та ознайомлена з деякими найпростішими методами запобігання інфікуванню коронавірусом, але майже всі діти бажали б поповнити свої знання із цього питання, зокрема в ігровій формі, використовуючи саме настільну гру. Більшість батьків достатньо поінформована щодо особливостей фізіологічного сприйняття інформації дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку і вважає найкращими методами навчання дітей візуалізацію та ігрову форму. Більшість батьків також вважає доцільною розробку дизайну навчальної настільної дитячої гри з питань профілактики інфікування коронавірусом як ефективний протиепідемічний захід.

Посилання

Актуальні питання діагностики, профілактики та лікування COVID-19 у дітей / М. Є. Маменко, С. О. Гапонова, О. А. Риков [та ін.] // Health-ua.com. Тематичний номер «Педіатрія». – 2020. – № 5 (56).

Про заходи у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) у навчально-виховному процесі дітей дошкільного та молодшого шкільного віку : Постанова Головного державного санітарного лікаря України від 25.08.2021 р. № 8.

Діхтяренко В. Настільні ігри як інструмент особистісного розвитку дитини / В. Діхтяренко // Інновації в освітньому процесі: методологія, тенденції, технології : зб. наук. праць за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф. – Ізмаїл, 2020. – С. 43–47.

Артемова Л. В. Розвиток теорії та практики дитячої гри. Сторінки історії // Дошкільне виховання. – 2011. – № 7. – С. 3.

Гончарук О. М. Партнерство дорослого і дитини у процесі формування комунікативних умінь у старших дошкільнят / О. М. Гончарук // Інноваційна педагогіка. – 2019. – № 2. – С. 145–148.

Савченко М. Теоретичні засади формування комунікативних умінь дітей старшого дошкільного віку / М. Савченко // Освітній простір України. – 2014. – Т. 2, вип. 1. – С. 141–146.

Тарасенко А. А. Методика розробки дизайну розвиваючих настільних ігор для дітей / А. А. Тарасенко, С. Р. Макоїд // Молодий вчений. – 2018. – № 11 (63). – С. 266–271.

Про затвердження Технічного регламенту безпеки іграшок : Постанова Кабінету Міністрів України від 08.10.2008 р. № 901.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-07

Як цитувати

Рега, О. Р., Мельник, О. Я., & Рега, Н. І. (2023). ОБҐРУНТУВАННЯ ДОЦІЛЬНОСТІ СТВОРЕННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО І МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ НАВЧАЛЬНОЇ НАСТІЛЬНОЇ ГРИ «СТОП КОВІД» ЯК ЕФЕКТИВНОГО САНІТАРНО-ОСВІТНЬОГО ТА ПРОТИЕПІДЕМІЧНОГО ЗАХОДУ. Медсестринство, (3), 29–33. https://doi.org/10.11603/2411-1597.2022.3.13523

Номер

Розділ

Статті