РОЛЬ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН У ДОСЯГНЕННІ ІНТЕГРАЛЬНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ЗА УМОВ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МЕДИЧНОЇ ГАЛУЗІ
DOI:
https://doi.org/10.11603/2411-1597.2022.2.12894Анотація
У статті проаналізовано роль гуманітарних дисциплін у досягненні інтегральних результатів за умов змішаного навчання під час підготовки майбутніх фахівців медичної галузі. З’ясовано, що специфіка викладання гуманітарних дисциплін зобов’язує кожного викладача шукати паралелі наук, які допомагають здобути ґрунтовні комплексні знання через призму міжпредметних зв’язків.
Посилання
Сухацька В. Ю. Гуманізація освітнього процесу як складова професійної підготовки медичних та фармацевтичних фахівців / В. Ю. Сухацька // Зб. матеріалів Всеукр. наук.-метод. інтернет-конф., присвяч. Дню заснування навч. закл. (Черкаси, 15 жовт. 2017 р.). – Черкаси, 2017. – С. 64–67.
Цибенко Г. І. Гуманітарна освіта майбутнього медика – вектор розвитку фахівця та особистості / Г. І. Цибенко // Зб. матеріалів Всеукр. наук.-метод. інтернет-конф., присвяч. Дню заснування навч. закл. (Черкаси, 15 жовт. 2017 р.). – Черкаси, 2017. – С. 68–71.
Іванчук М. Г. Основи технології інтегрованого навчання в початковій школі : навч.-метод. посіб. / М. Г. Іванчук. – Чернівці : Рута, 2001. – 98 с.
Андрущенко Т. В. Соціокультурний вимір освіти / Т. В. Андрущенко // Вища освіта України. – 2004. – № 4 (14). – С. 47–48.
Гончаренко С. У. Гуманізація освіти / С. У. Гончаренко // Енциклопедія освіти /Акад. пед. наук України ; гол. ред. В. Г. Кремень. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – С. 156–158.
Вознюк О. Інтегральний підхід до аналізу проблеми професійної освіти / О. Вознюк // Педагогіка і психологія проф. освіти. – 2009. – № 2. – С. 11–20.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Медсестринство
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.