ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТІВ ВІД НАЦІОНАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ПЛАТФОРМИ «ВСЕОСВІТА» ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ «ПЕДІАТРІЯ»

Автор(и)

  • Н. М. Манойленко Комунальний заклад «Одеський обласний базовий медичний фаховий коледж»

DOI:

https://doi.org/10.11603/2411-1597.2022.1.12871

Анотація

У статті описано переваги одного з функціоналів Національної освітньої платформи «Всеосвіта», а саме тестування, та можливості використання його у  повсякденній роботі зі здобувачами освіти в медич­ному коледжі при вивченні дисципліни «Педіатрія».

Посилання

Морзе Н. В. Моделі ефективного використання інформаційно-комунікаційних та дистанційних технологій навчання у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, О. Г. Глазунова // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2008. – Т. 6, № 2. – Режим доступу : http://journal. iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/138. – Назва з екрана.

Булах І. Методи контролю та оцінювання рівня знань / І. Булах // Сучасні системи вищої освіти: порівняння для України. – К. : КМ Асаdemia, 1997. – С. 169–185.

Ляшенко О. І. Оцінювання успішності студентів за модульного вивчення фундаментальних дисциплін у медичному університеті: перший досвід: помилки та досягнення / О. І. Ляшенко, Н. В. Стучинська // Педагогіка і психологія. – 2006. – Т. 4. – С. 53.

Лєнкова О. О. Формування інформаційно-комунікаційних компетенцій майбутніх лікарів на засадах використання комп’ютерних технологій у навчальному процесі / О. О. Лєнкова, Г. Ю. Мороховець, С. В. Міщенко // Актуальні проблеми сучасної медицини : Вісник української медичної стоматологічної академії. – 2015. – Т. 15, вип. 3 (51). – С. 264–269.

Мороховець Г. Ю. Формування інформаційного освітнього середовища вищого медичного закладу освіти / Г. Ю. Мороховець // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. – 2016. – Вип. 136. – С. 132–134. – (Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт).

Саєнко М. С. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у майбутній професійній діяльності в процесі вивчення медичної інформатики / М. С. Саєнко, Г. Ю. Мороховець // Імідж сучасного педагога. – 2018. – № 3 (180). – С. 18−21.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-04-15

Як цитувати

Манойленко, Н. М. (2022). ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТІВ ВІД НАЦІОНАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ПЛАТФОРМИ «ВСЕОСВІТА» ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ «ПЕДІАТРІЯ». Медсестринство, (1), 46–47. https://doi.org/10.11603/2411-1597.2022.1.12871

Номер

Розділ

Статті