РОЛЬ ПАТОЛОГІЇ У СИСТЕМІ МЕДСЕСТРИНСЬКОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Н. В. Ройко Полтавський державний медичний університет
  • Б. М. Филенко Полтавський державний медичний університет
  • І. І. Старченко Полтавський державний медичний університет
  • С. А. Проскурня Полтавський державний медичний університет

DOI:

https://doi.org/10.11603/2411-1597.2021.3.12429

Анотація

Reform of nursing services for a large number of new education and education, hence the advancement of education. The introduction of a bagator system for the education of medical nurses gives the possibility of more and more specific preparation of physicians for the practical protection of health. The concept of non-interruption-free supplemental medical education is implemented through the path of the week of the discipline «Pathology» from the development of typical forms of pathology on a fundamental basis to the analysis of specific, ready-made situations (syndromes).

Посилання

Білаш С. М. Формування клінічного мислення при вивченні дисципліни «Анатомія людини з фізіологією» у студентів спеціальності «Медсестринство», які здобули базову загальну середню освіту / С. М. Білаш, Я. О. Олійніченко, М. М. Коптев // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 23–24.

Бабенко В. І. Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу при вивченнi патоморфології / В. І. Бабенко, С. М. Совгиря, Н. І. Винник [та ін.] // Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення : матеріали XVIIІ Всеукр. наук.-практ. конф. в онлайн-режимі за допомогою системи microsoft teams (Тернопіль, 20–21 трав. 2021 р.) / Терноп. нац. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. – Тернопіль : ТНМУ, 2021. – С. 44–48.

Старченко І. І. Використання наочно-симуляційних методів навчання у викладанні патоморфології / І. І. Старченко, Н. В. Ройко, Б. М. Филенко [та ін.] // Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення : матеріали XVIIІ Всеукр. наук.-практ. конф. в онлайн-режимі за допомогою системи microsoft teams (Тернопіль, 20–21 трав. 2021 р.) / Терноп. нац. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. – Тернопіль : ТНМУ, 2021. – С. 444–449.

Старченко І. І. Основи загальної патології / І. І. Старченко, Б. М. Филенко, Н. В. Ройко та ін. – Полтава : ПДМУ, 2021. – 102 с.

Роль міждисциплінарної інтеграції в сучасних умовах підготовки студентів-медиків / В. І. Шепітько, О. Д. Лисаченко, Н. В. Борута [та ін.] // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 260–261.

Чечотіна С. Ю. Актуальність впровадження міждисциплінарної інтеграції при вивченні фармакології / С. Ю. Чечотіна // Український стоматологічний альманах. – 2013. – № 4. – С. 86–89.

Міждисциплінарна інтеграція мікро¬біології, вірусології та імунології з попередніми і наступними навчальними дисциплінами / Н. О. Боброва, В. І. Федорченко, О. В. Ганчо [та ін.] // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 21 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 20–21.

Методи оптимізації збереження ланцюжка спадко¬ємності між викладанням патоморфології та топографічної анатомії в умовах кредитно-модульної системи / S. I. Danylchenko, N. V. Royko, B. M. Filenko [et al.] // International scientific web-congress of pedagogues, psychologists and medics : materials of proceedings of the International Scientific WEB-Congress. – Prague, 2015. – C. 17–21.

Розвиток міжпредметних зв’язків для формування клінічного мислення на основі академічних компетенцій на кафедрі патологічної анатомії з секційним курсом / Н. В. Ройко, І. І. Старченко, Б. М. Филенко [та ін.] // Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти : матеріали ХVІІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Тернопіль, 5–6 листопада 2020 р. – Тернопіль, 2020. – С. 217–225.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-23

Як цитувати

Ройко, Н. В., Филенко, Б. М., Старченко, І. І., & Проскурня, С. А. (2021). РОЛЬ ПАТОЛОГІЇ У СИСТЕМІ МЕДСЕСТРИНСЬКОЇ ОСВІТИ. Медсестринство, (3), 37–39. https://doi.org/10.11603/2411-1597.2021.3.12429

Номер

Розділ

Статті