ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР

Автор(и)

  • Т. Рудницька Відокремлений підрозділ «Рокитнівський фаховий медичний коледж» комунального закладу вищої освіти «Рівненська медична академія» Рівненської обласної ради»

DOI:

https://doi.org/10.11603/2411-1597.2021.2.12278

Анотація

У статті наведено результати педагогічного експерименту щодо формування професійної компетентності майбутніх медичних сестер в умовах медичного коледжу з використанням аналізу педагогічних ситуацій, так званого кейс-методу. Проведені дослідження показали рівень і критерії сформованості професійних компетенцій майбутніх медичних сестер та перспективи їх розвитку за допомогою інноваційних технологій і форм роботи.

Посилання

Ладыгина Е. Е. Профессиональное становление сестринского персонала в процессе обучения / Е. Е. Ла¬дыгина, М. Н. Михайловский // Медицинская сестра. – 2015. – № 5. – С. 47–48.

Закусилова Т. О. Формування фахових умінь та навичок у контексті професійної компетентності майбутніх медич¬них сестер: теоретичний аспект / Т. О. За¬кусилова // Український психолого-педагогічний науковий збірник. – 2016. – № 8. – С. 32–36.

Литвинова А. Е. Формування компетентності ме¬дич¬них сестер / А. Е. Литвинова // Медсестринство. – 2017. – № 4. – С. 16–18.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-08

Як цитувати

Рудницька, Т. (2021). ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР. Медсестринство, (2), 21–23. https://doi.org/10.11603/2411-1597.2021.2.12278

Номер

Розділ

Статті