ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Автор(и)

  • А. Р. Олійникова Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України ННІ медсестринства

DOI:

https://doi.org/10.11603/2411-1597.2021.1.12076

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність формування дослідницьких умінь  майбутніх медичних сестер у процесі навчання в медичному коледжі. Актуалізовано значущість дослідницьких умінь в практичній охороні здоров’я і наявність відповідних їм організаційно-педагогічних умов у процесі професійної підготовки. Наведено дані емпіричного дослідження стану процесу формування розглянутих умінь в підготовці майбутніх медичних сестер у медичному коледжі.

Посилання

Авраменко Т. П. Кадрова політика у реформуванні сфери охорони здоров’я : аналітична доповідь / Т. П. Авраменко. – К. : НІСД, 2012. – 35 с.

Бабенко Т. П. Дослідницька діяльність студентів у контексті реформування медсестринської освіти / Т. П. Бабенко // Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах СНД : матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (26–28 лютого 2012 р.). – Переяслав-Хмельницький, 2012. – С. 206–208.

Головань М. С. Модель формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців у процесі професійної підготовки / М. С. Головань // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2012. – № 5 (23). – С. 196–205.

Макаренко В. І. Метод пошуково-дослідницьких проектів як засіб формування науково-дослідницьких умінь студентів / В. І. Макаренко // Вища освіта України. Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». – 2014. – № 3 (3). – С. 82–93.

Макаренко О. В. Методика формування дослідницької компетентності майбутніх лікарів у процесі вивчення природничих дисциплін : навч. посіб. / О. В. Макаренко. – Полтава : Шевченко Р. В., 2017. – 104 с.

Сестринские исследования за рубежом // Медицинская сестра. – 2018. – № 4. – С. 41–42.

Хмеляр І. Формування дослідницької компетентності студентів-лаборантів / І. Хмеляр // Нова педагогічна думка. – 2019. – № 3. – С. 152–156.

Bakum Z. Development of research abilities and skills of students studying in educational institutions of accredita¬tion I–II level / Z. Bakum, Т. Babenko // Social Educational Project of Improving Knowledge in Economic. – 2014. – Vol. 7. – P. 6–9.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-21

Як цитувати

Олійникова, А. Р. (2021). ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Медсестринство, (1), 60–62. https://doi.org/10.11603/2411-1597.2021.1.12076

Номер

Розділ

Статті