PRINCIPLES OF THE ORGANIZATION OF THE MONITORING SYSTEM OF THE INDEPENDENT WORK OF STUDENTS BY THE MEANING OF THE PROGRAM MODEL

Authors

DOI:

https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2008.2.7281

Abstract

Following the results of the experiment, carried at the department of medical and pharmaceutical informatics and NT of ZSMU where hardware and software models of students' education activity monitoring were examined, the software product NetOp School of Danware company was singled out.

This software program use will make its contribution to the process of distant consultation and monitoring of students' individual work, e.g. management of students' work in the university Campus.

References

Баева Е.А. Реформа высшего профессионального образования в России в контексте Болонского процесса / Баева Е.А. - Киров: ВСЭИ, 2005. -195 с. - (Альманахнаучно-иссле-довательских трудов ВСЭИ; Вып. 2). - Библиогр.: с. 175-195.

Вассерман Е.Л. Медицинская информатика в медицинском вузе: опыт Санкт-Петербургского университета, проблемы и перспективы / Междунар одный журнал медицинской практики № 2, 2006 г., С. 32-34.

Вища технічна освіта України і Болонський процес //Сучасна освіта. - 2004. - N3. - С. 12-13

Кремень В. Модернізація вищої школи України в кон-

тексті принципів Болонської декларації / В. Кремень //Вища школа. - 2004. - N6. - С. 32-40.

Левківський К. Завдання щодо забезпечення якості вищої освіти України в контексті Болонського процесу/ К. Левківський, Ю Сухарніков //Вища школа. - 2004. - N6. - С. 86-107

О проекте «Информатизация системы образования». Сборник информационно-методических материалов. - М.: Локус-Пресс, 2005.

Шикин Е.В. О концепции математики и информатики для гуманитариев. "Высшее образование в России", 1994, № 4, с. 69-72.

How to Cite

Vasilakin, V. V., & Ryzhov, A. A. (2012). PRINCIPLES OF THE ORGANIZATION OF THE MONITORING SYSTEM OF THE INDEPENDENT WORK OF STUDENTS BY THE MEANING OF THE PROGRAM MODEL. Medical Informatics and Engineering, (2). https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2008.2.7281

Issue

Section

Articles