ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ СЛУХАЧІВ ЦИКЛІВ ІНТЕРНАТУРИ ТА СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ ЗА ФАХОМ «КЛІНІЧНА ЛАБОРАТОРНА ДІАГНОСТИКА»

O. Y. Sichkoriz

Анотація


Мета – підбір нових інтерактивних методів навчання слухачів циклів інтернатури та спеціалізації за фахом «Клінічна лабораторна діагностика».

Матеріали і методи. Для оцінки існуючих та розробки нових методик інтерактивних методів навчання застосовано методи системного підходу та системного аналізу.

Результати. Запропоновано поряд із старими педагогічними методами, які визначаються як «пасивні» та «монолог», використання нових інтерактивних методів. Серед форм навчальної діяльності інтернів та слухачів нормам сучасної педагогіки найбільше відповідає метод кооперативних груп.

Висновки. Впровадження інтерактивних технологій навчання дозволить вирішити наступні навчальні цілі: розвиток критичного мислення у слухачів циклів інтернатури та спеціалізації за фахом «Клінічна лабораторна діагностика», розширення їх комунікативної компетентності; формування здатності вибору оптимальних варіантів ефективної взаємодії учасників; підвищення мотивації до навчання даної дисципліни; удосконалення професійного рівня слухачів та інтернів за фахом «Лабораторна діагностика».

Ключові слова


організація навчання; лабораторна діагностика; інтерактивні методи навчання; метод кооперативних груп; цикли інтернатури.

Повний текст:

тут

Посилання


Lutsyk B. D. Pokrashchennya pidhotovky spetsialistiv laboratornoyi diahnostyky – vymoha suchasnosti / B. D. Lutsyk, O. O. Yastremsʹka // Laboratorna diahnostyka. – 2007. – № 3 (41). – S. 62–64.

Mokyya–Serbyna S. A. Prymenenye osnovnykh polozhenyy dokazatelʹnoy medytsyny pry podhotovke spetsyalystov po klynycheskoy laboratornoy dyahnostyke / S. A. Mokyya–Serbyna, T. Y. Elʹchanynova, S. H. Sytalo // Laboratorna diahnostyka. – 2013. – № 4 (66). – S. 39–42.

Morozova V. T. Podhotovka prepodavateley kafedr klynycheskoy laboratornoy dyahnostyky / V. T. Morozova // Klynycheskaya laboratornaya dyahnostyka. – 2001. – № 4. – S. 23–35.

Morozova V. T. Podhotovka spetsyalystov dlya klynycheskykh laboratoryy: mera tradytsyy y poyska (kommentaryy koordynatora problemy v nauchnom komytete konhressa) / V. T. Morozova // Klynycheskaya laboratornaya dyahnostyka. – 2001. – № 4. – S. 35–38.

Muts B. M. Zastosuvannya pedahohichnykh prohramnykh zasobiv osvity v navchalʹnomu protsesi vyshchoyi shkoly / B. M. Muts // Medychna osvita. – 2013. –№ 1. – S. 40–42.

Opyt sotrudnychestva pry orhanyzatsyy obrazovanyya po laboratornoy medytsyne / A. V. Yndutnyy, V. E. Vysokohorskyy, D. B. Sapryhyn [y dr.] // Klynycheskaya laboratornaya dyahnostyka. – 2011. – № 7. –S. 50–53.

Podalʹshi shlyakhy rozvytku vyshchoyi osvity Ukrayiny / V. V. Lazoryshynetsʹ, M. V. Banchuk, O. P. Volosovetsʹ [ta in.] // Medychna osvita. – 2010. – № 2. – S. 10–17.

Problemy pidhotovky kadriv z diahnostyky tuberkulʹozu dlya kliniko-diahnostychnykh laboratoriy zahalʹnoyi likuvalʹnoyi merezhi ta mozhlyvi shlyakhy polipshennya / T. V. Ivanenko, T. V. Sencheva, M. F. Novokhat·sʹka [ta in.] // Laboratorna diahnostyka. – 2012. – № 1 (59). – S. 39–41.

Rishennya problemnykh pytanʹ pry vprovadzhenni osnovnykh polozhenʹ YEKT·S u VNMU im. M. I. Pyrohova / V. M. Moroz, YU. Y. Huminsʹkyy, L. F. Fomina, T. L. Polesya // Medychna osvita. – 2013. – № 2. –S. 40–42.

Sitalo S. H. Zastosuvannya interaktyvnykh metodiv navchannya pry vykladanni klinichnoyi laboratornoyi diahnostyky / S. H. Sitalo, T. I. Elʹchaninova // Laboratorna diahnostyka. – 2015. – № 3 (73). – S. 15–17.




DOI: http://dx.doi.org/10.11603/1681-2786.2016.3.7011

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.