ПЕРСПЕКТИВИ ВИКЛАДАННЯ УРОЛОГІЇ В БУКОВИНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Автор(и)

  • O. S. Fedoruk Вищий державний навчальний заклад України “Буковинський державний медичний університет”, м. Чернівці
  • I. I. Ilyuk Вищий державний навчальний заклад України “Буковинський державний медичний університет”, м. Чернівці
  • V. I. Zaitsev Вищий державний навчальний заклад України “Буковинський державний медичний університет”, м. Чернівці
  • K. A. Vladychenko Вищий державний навчальний заклад України «Буковинський державний медичний університет», м. Чернівці
  • V. T. Stepan Вищий державний навчальний заклад України “Буковинський державний медичний університет”, м. Чернівці
  • V. V. Visnyuk Вищий державний навчальний заклад України “Буковинський державний медичний університет”, м. Чернівці

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7537

Ключові слова:

навчання, урологія, практичні навички.

Анотація

Мета дослідження – проаналізувати стан викладання урології в БДМУ, визначити слабкі місця в навчальному процесі та можливі напрямки їх удосконалення.

Матеріали та методи дослідження.  Нами проаналізовано особливості викладання урології на тлі сучасних вимог навчального процесу та вимог до підготовки майбутнього лікаря-уролога.

Результати й обговорення. В результаті аналізу визначено слабкі місця при викладанні урології на сучасному рівні, до яких можна віднести недостатнє впровадження в навчальний процес сучасних технологічних систем підготовки та сучасних тренажерів, а також ряд проблем, пов’язаних із викладанням студентам англійською мовою.

Висновки. Ефективне розв’язання викликів сучасної охорони здоров’я потребує високого рівня фахової підготовки спеціалістів-урологів, проведення цілеспрямованих організаційно-методичних та педагогічних заходів в усіх розділах підготовки лікаря-уролога, пріоритетом яких є підвищення кваліфікації та практичних фахових умінь, широке використання у навчально-виховному процесі інноваційних технологій навчання. 

Біографія автора

K. A. Vladychenko, Вищий державний навчальний заклад України «Буковинський державний медичний університет», м. Чернівці

асистент кафедри урології та нейрохірургії Вищого державного навчального закладу України «Буковинський державний медичний університет», м. Чернівці

Посилання

Zakon Ukrainy «Pro vyshchu osvitu» vid 01.07.2014 r. No 1556-VІІ [Law of Ukraine “On Higher Education” from 01.07.2014 No 1556-VІІ]. zakon.Rada.gov.ua [in Ukrainian].

Poliachenko, Yu.V., Perederiy, V.G., & Volosovets, A.P. (2005). Medytsynskoe obrazovaniye v mire i v Ukraine [Medical education in the world and in Ukraine]. Kharkiv: IPP Kontrast [in Russian].

Dotsenko, V.I., & Tkachenko, Yu.P. (2010). Informatsiino-kompiuterni tekhnolohii yak zasib pidvyshchennia efektyvnosti i navchalno-piznavalnoi diialnosti studentiv. [Information and computer technology as a means of improving the teaching and learning of students]. Innovatsiyni osvitni tekhnolohii u pidhotovtsi medychnykh kadriv – Innovative educational technologies in training medical personnel. (pp. 59-61). Poltava [in Ukrainian].

Mechev, D.S., & Tkachenko, M.M. (2014). Zminy v systemi pisliadyplomnoi osvity zhidno iz Zakonom Ukrainy «Pro vyshchu osvitu» [Changes in postgraduate education according to the Law of Ukraine «On higher education»]. Radiol. visnyk – Radiology Journal, 4, 43-46.

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2017-05-11

Як цитувати

Fedoruk, O. S., Ilyuk, I. I., Zaitsev, V. I., Vladychenko, K. A., Stepan, V. T., & Visnyuk, V. V. (2017). ПЕРСПЕКТИВИ ВИКЛАДАННЯ УРОЛОГІЇ В БУКОВИНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7537

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти