ОЦІНКА АКАДЕМІЧНОЇ УСПІШНОСТІ ЗА ДОПОМОГОЮ СИСТЕМИ МОНІТОРИНГУ НАВЧАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІНТЕГРОВАНОГО ІСПИТУ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ “СТОМАТОЛОГІЯ”

Автор(и)

  • O. M. Doroshenko Shupyk National Medical Academy of Postgraduate Education
  • O. F. Sirenko Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7503

Ключові слова:

стоматологічна освіта, інтерни, система моніторингу навчання, інтегрований ліцензійний іспит.

Анотація

Мета дослідження: –визначення шляхів покращення рівня академічної успішності лікарів-інтернів шляхом удосконалення форматів оцінювання, основаних на визначенні компетентності, у стоматологічній освіті із застосуванням системи моніторингу навчання для підготовки до ліцензійного інтегрованого іспиту.

Матеріали та методи дослідження: Система моніторингу навчання була застосована з метою покращення готовності лікарів-інтернів до складання ліцензійного інтегрованого іспиту. Було порівняно результати тренувальних тестів, пробних іспитів та ліцензійного іспиту.

Результати й обговорення: Використання системи моніторингу навчання для підготовки до ліцензійного інтегрованого іспиту за спеціальністю “стоматологія” дозволило досягти кращих результатів державної атестації: відзначалось зростання середнього відсотка складання та зростання числа інтернів, які склали ліцензійний іспит. Доведено високий рівень прогнозування успіху складання іспиту при застосуванні системи моніторингу навчання.

Висновки. Застосування дистанційного он-лайн навчання та системи моніторингу навчання дає можливість здійснювати моніторинг академічної успішності та оцінити рівень компетентності під час первинної спеціалізації за спеціальністю Стоматологія.

Біографії авторів

O. M. Doroshenko, Shupyk National Medical Academy of Postgraduate Education

full professor, director of the Institute of Dentistry

O. F. Sirenko, Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика

доцент кафедри стоматології

Посилання

Gerhard-Szep, S., Gьntsch, A., Pospiech, P., Sцhnel, A., Scheutzel, P., Wassmann, T., & Zahn, T. (2016). Assessment formats in dental medicine: An overview. GMS. Journal for Medical Education, 33 (4). doi: 10.3205/zma001064

Degerfдlt, J., Sjцstedt, S., Fransson, P., Kjellйn, E., & Werner, M. U. (2017). E-learning programs in oncology: a nationwide experience from 2005 to 2014. BMC Research Notes, 10, 39. doi: 10.1186/s13104-017-2372-8

Cook, D.A., Levinson, A.J., Garside, S., Dupras, D.M., Erwin, P.J. & Montori, V.M. (2008). Internet-based learning in the health professions: a meta-analysis. JAMA, 300, 1181–96. doi: 10.1001/jama.300.10.1181

Wass, V., van der Vleuten, C., Shatzer, J. & Jones, R. (2001). Assessment of clinical competence. Lancet, 357 (9260), 945-949. doi: 10.1016/S0140-6736(00)04221-5

Tarrant, M., Ware, J. & Mohammed, A.M. (2009). An assessment of functioning and non-functioning distractors in multiple-choice questions: a descriptive analysis. BMC Medical Education, 9, 40. doi: 10.1186/1472-6920-9-40

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-11

Як цитувати

Doroshenko, O. M., & Sirenko, O. F. (2017). ОЦІНКА АКАДЕМІЧНОЇ УСПІШНОСТІ ЗА ДОПОМОГОЮ СИСТЕМИ МОНІТОРИНГУ НАВЧАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІНТЕГРОВАНОГО ІСПИТУ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ “СТОМАТОЛОГІЯ”. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7503

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти