РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІН СТУДЕНТАМ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ УЧБОВИХ ЗАКЛАДІВ

I. V. Masheiko, G. B. Peleshenko, A. M. Masheiko

Анотація


Мета дослідження – пошук шляхів підвищення якісної успішності студентів та поліпшення результатів складання ліцензійних тестових екзаменів “КРОК”.

Матеріали та методи дослідження. Дослідження базується на вивченні матеріалів літературних джерел з оптимізації навчального процесу з залученням систем дистанційного навчання. У рамках дослідження було розроблено навчальні курси з теоретичних дисциплін на базі платформи для дистанційного навчання Moodle та проаналізовано успішність студентів зі складання тестових екзаменів на кафедрі біохімії та медичної хімії і кафедрі соціальної медицини, організації та управління охороною здоров’я.

Результати й обговорення. У статті розглянуто доцільність та можливість впровадження інформаційних технологій у навчальний процес вищих медичних навчальних закладів, зокрема проаналізовано переваги розробки навчальних курсів у формі інформаційно-освітнього середовища на базі платформи для дистанційного навчання Moodle.

Висновки. Функціонал системи дистанційного навчання Moodle дозволяє складати навчальні програми з заданим викладачем шляхом дій, що дозволяє організувати самостійну позааудиторну роботу студентів та ефективно її контролювати, значно заощаджуючи час викладачів та підвищуючи мотивацію студентів до опрацювання матеріалів. Створені електронні курси є базою знань з вивчених дисциплін, до яких студенти матимуть можливість звернутися будь-коли для повторення матеріалу попередніх курсів, що полегшує засвоєння поточного матеріалу.


Ключові слова


інформаційні технології; віртуальне середовище; комп’ютерне тестування.

Повний текст:

ТУТ

Посилання


Dubinin, S.I., Vatsenko, A.V., Piliuhin, V.O., Ulanovska-Tsyba, N.A., Perederiy N.O., & Riabushko, O.B. (2016). Zastosuvannia innovatsiynkh tekhnolohiy yak zaporuka pidvyshchennia efektyvnosti ta yakosti navchannia u vyshchiy shkoli [The use of innovative technologies as the key to improving the efficiency and quality of learning in high scholo]. Medychna osvita – Medical Education, 4, 12-14 [in Ukrainian].

Masheiko, I.V., Masheiko, A.N., & Brazaluk, A.Z. (2013). Sovremennye informatsionnye tekhnologii v obrazovatelnom protsesse meditsinskogo vuza [Modern information technologies in educational process of medical students]. Naukovo-praktychna konferentsiia z mizhnarodnoiu uchastiu «Aktualni pytannia biolohii, ekolohii, medytsyny ta farmakolohii» – Scientific-practical conference with international participation "Actual problems of biology, ecology, medicine and pharmacology". (pp.68-70). Dnipropetrovsk [in Russian].

Teplyashina, E.A., Ermolovich, E.V. (2016). Ispolzovanie informatsionnykh tekhnologiy v prepodavanii distsipliny «Biokhimiya» studentam meditsinskogo universiteta [The use of information technologies in teaching discipline "Biochemistry" for students of medical University]. Obrazovanie i nauka – Education and Science, 9 (138), 90-108 [in Russian].

Kyrychok, V.A. (2016). Mozhlyvosti zastosuvannia interaktyvnykh metodiv navchannia u systemi pisliadyplomnoi medychnoi osvity [Possibilities of application of interactive methods of training in the system of postgraduate medical education]. Medychna osvita – Medical Education, 1, 25-28 [in Ukrainian].

Kukharenko, V.M. (2007). Dystantsiyne navchannia. Entsyklopedychne vydannia: navch.-metod. posib. [Distance learning. Encyclopedic edition: educational-methodical textbook]. Kyiv: TOV Publisher “Computer” [in Ukrainian].

Melnychuk, I.M., & Yastremska, S.O. (2016) Realnist ta perspektyvy vprovadzhennia na suchasnomu etapi dystantsiinoho navchannia u sferu okhorony zdorovia [Reality and perspectives of implementation at the present stage of distance learning in public health sphere]. Medychna osvita – Medical Education, 3, 17-20 [in Ukrainian].

Ozerova, M.I., Zhigalov, I.E., & Shevchenko, D.V. (2013) Organizatsiya kontrolya uchebnogo protsessa v sisteme Moodle [Organization of control of educational process in the Moodle system]. International Journal of Open Information Technologies, 9, 11-16 [in Russian].

Pienkin, Yu.M., & Yatsenko, N.M. (2014). Osoblyvosti orhanizatsii navchalnoho protsesu studentiv dystantsiinoi formy navchannia v systemi Moodle [Features of organization of educational process of students of distance learning in the Moodle system]. Aktualni pytannia farmatsevtychnoi i medychnoi nauky ta praktyky – Actual Issues of Pharmaceutical and Medical Science and Practice, 1 (14), 105-108 [in Ukrainian].

Tappaskhanova, M.A. (2011). Distantsionnoe obuchenie – sposob realizatsii obrazovatelnoy traektorii [Distance learning – method of realization of the educational path]. Alma mater. Vestnik vysshey shkoly – Alma mater. Journal of High School, 8, 44-48 [in Russian].

Scherl, A., Dethleffsen, K., & Meyer, M. (2012). Interactive knowledge networks for interdisciplinary course navigation within Moodle. Adv. Physiol. Educ., 36(4), 284-297.

Masheiko, I.V., Peleshenko, H.B., Pysmenetska, I.Yu., & Masheiko, A.M. (2015). Perspektyvy vprovadzhennia suchasnykh informatsiinykh tekhnolohii v uchbovyi protses vyshchykh medychnykh navchalnykh zakladiv [Prospects of introduction of modern information technologies in educational process of higher medical schools]. Materialy VIII Naukovo-praktychnoi konferentsii «Formuvannia suchasnoi kontseptsii vykladannia pryrodnychykh dystsyplin u medychnykh osvitnikh zakladakh» – Materials of the VIII Scientific-practical Conference "Formation of Modern Concepts of Teaching Natural Sciences in Medical Educational Institutions"]. (pp. 14-17). Kharkiv [in Ukrainian].




DOI: http://dx.doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7493

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.