ЗАСОБИ ПОЛІПШЕННЯ РОБОТИ ЗІ СТУДЕНТАМИ З АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ НАВЧАННЯ У МЕДИЧНИХ ВУЗАХ УКРАЇНИ В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД ВХІДНОГО РІВНЯ ЗНАНЬ ТА КРАЇНИ-ДОНОРА

Автор(и)

  • G. O. Chovpan Харківський Національний медичний університет http://orcid.org/0000-0002-3619-2927
  • I. S. Chovpan Харківський Національний медичний університет
  • L. V. Batyuk Харківський Національний медичний університет
  • V. G. Knigavko Харківський Національний медичний університет

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7439

Ключові слова:

тестуюча система, вхідний рівень знань, медичні вузи.

Анотація

Мета дослідження – знайти шляхи вирішення основних проблем, з якими стикаються викладачі, що працюють зі студентами-іноземцями молодших курсів з англійською мовою навчання. Проаналізувати основні проблеми, які можуть впливати на результативність навчання студентів-іноземців з англійською мовою навчання.

Матеріали та методи дослідження. Дослідження базується на вивченні матеріалів, отриманих із відкритих джерел інформації та власного досвіду авторів. У статті наведені  сучасні технології тестування іноземних студентів з англійською мовою навчання, впроваджені на кафедрі медичної та біологічної фізики і медичної інформатики. Запропонований  рейтинговий спосіб визначення залишкових після школи знань з математики, фізики та рівень володіння англійською мовою.  

Результати й обговорення. На кафедрі медичної та біологічної фізики і медичної інформатики впроваджене вхідне рейтингове тестування іноземних студентів 1 курсу з англійською мовою навчання. Після проведення тестування викладачеві на електронну пошту надсилаються висновки у вигляді таблиці з результатами кожного студента та загальним результатом групи і надаються рекомендації щодо складу та рівня групи, пропонуються рекомендації з  проведення занять з урахуванням особливостей конкретних навчальних груп. Також у роботі проаналізований можливий склад академічних груп та запропоновані деякі рекомендації щодо поліпшення роботи з урахуванням усіх факторів, наприклад, з урахуванням країн, з яких прибули студенти.

Висновки. Запропонований метод дозволяє викладачеві успішніше будувати освітній процес, що, в кінцевому підсумку, позитивно позначається на загальному засвоєнні курсу. У подальшому планується поширити тестування на студентів-іноземців із російською мовою навчання, запровадивши вхідне тестування російською мовою, що також може допомогти у вдосконаленні якості медичної освіти.

Біографії авторів

G. O. Chovpan, Харківський Національний медичний університет

доцент кафедри медичної та біологічної фізики і медичної інформатики

L. V. Batyuk, Харківський Національний медичний університет

доцент кафедри медичної та біологічної фізики і медичної інформатики

V. G. Knigavko, Харківський Національний медичний університет

зав.кафедри  кафедри медичної та біологічної фізики і медичної інформатики, кандидат біол.наук, професор

Посилання

Klyicheva, S. (2013). Adaptatsiya inostrannogo studenta k obucheniyu v universitete [Adaptation of a foreign student to studying in the university]. [Electronic resource]. – Available at: http://conf.grsu.by/alternant/2013/04/09/836/.

Bragin, Sh.B. (2013). Iz opyta prepodavaniya meditsinskoy biologii na angliyskom yazyike [From the experience of teaching of Medical Biology in English]. [Electronic resource]. – Available at: http://repo.knmu.edu.ua/bitstream/123456789/735/1/689_online_konf.pdf.

Katsapov, D.V. (2013). Rol kuratorskoy i psihologicheskoy pomoshchi v adaptatsyi angloyazyichnykh studentov k obucheniyu v vuze [The role of curatorial and psychological aid in adaptation of English speaking students in the university]. [Electronic resource]. – Available at: http://repo.knmu.edu.ua/bitstream/123456789/735/1/689_online_konf.pdf.

(2005). Esli vash student-inostranets [If your student is a foreigner]. - [Electronic resource]. – Available at: http://www.tstu.ru/book/elib/pdf/2005/popovain.pdf.

Zhbora, I. V., Stercho, I.P., & Milevich, S.S. (2016). Testirovanie kak metod kontrolya znaniy studentov po himii v vuzah I-II urovney akkreditatsii [Testing as a method of knowledge control of students in Chemistry in the universities of I-II accreditation levels. Molodoy uchenyi – Young Scientist, 3, 818-828 [in Russian].

Avanesov, V.S. (1989). Osnovy nauchnoy organizatsii pedagogicheskogo kontrolya v vysshey shkole [Bases of scientific organization of pedagogical control in high school]. Moscow: MISiS [in Russian].

Seminskiy, I.Zh. (2010). Osobennosti ispolzovaniya testirovaniya dlya otsenki kachestva znaniy studentov v meditsinskom vuze [Peculiarities of usage of tests for evaluation of knowledge quality in students of medical university]. Sibirskiy meditsynskiy zhurnal – Siberian Medical Journal, 98 [in Russian].

Movchan, N.I. (2004). Standartizatsiya obrazovatelnogo protsessa posredstvom vnedreniya testovykh tekhnologiy [Standardization of educational process by implementation of test technologies]. Vestnik Kazanskogo tekhnologicheskogo universiteta – Journal of Kazan Technological University, 2 [in Russian].

Altshuler, O.G. (2012). Sravnenie subyektivnyh i obektivnykh otsenok kompyuternogo testirovaniya [Comparison of subjective and objective marks of computer testing]. Vestnik Kemerovskogo gosudarstvennogo universiteta – Journal of Kemerovo State University, 1[in Russian].

Testy po angliyskomu [Tests in English]. [Electronic resource]. – Available at: http://testuz.ru/.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-11

Як цитувати

Chovpan, G. O., Chovpan, I. S., Batyuk, L. V., & Knigavko, V. G. (2017). ЗАСОБИ ПОЛІПШЕННЯ РОБОТИ ЗІ СТУДЕНТАМИ З АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ НАВЧАННЯ У МЕДИЧНИХ ВУЗАХ УКРАЇНИ В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД ВХІДНОГО РІВНЯ ЗНАНЬ ТА КРАЇНИ-ДОНОРА. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7439

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти