ДОСВІД ВИКЛАДАННЯ МЕДИЧНОЇ БІОЛОГІЇ АНГЛОМОВНИМ СТУДЕНТАМ

L. S. Shvets

Анотація


Використання англійської мови як мови вивчення медичної біології дало змогу розробити напрямки вдосконалення професійної майстерності викладацького складу кафедри та підвищення якості знань англомовних студентів. Досвід організації навчального процесу засвідчив необхідність постійного поновлення навчально-методичних та  лекційних матеріалів даними сучасних досягнень науки і медицини. Створено посібник “Вибрані лекції з медичної біології” англійською мовою, який охоплює всі розділи дисципліни. Актуальним також є використання робочих зошитів для студентів, впровадження інноваційних технологій, підвищення якості тестового контролю, оволодіння практичними навичками та навичками наукової роботи.


Повний текст:

тут

Посилання


Melʹnychuk I. M. Osoblyvosti vykladannya kursu “Istoriya ukrayinsʹkoyi literatury” inozemnym studentam-medykam / I. M. Melʹnychuk, L. M. Romanyshyna, O. V. Yatsyshyna // Naukovi zapysky. Seriya “Pedahohika”. – 2012. – № 2. – S. 114–118.

Problemni aspekty anhlomovnoho navchannya v medychnykh vuzakh Ukrayiny / V. K. Likhachov, L. M. Dobrovolʹsʹka, T. YU. Lyakhovsʹka [ta in.] // Svit medytsyny ta biolohiyi. – 2013. – № 2. – S. 118–119.

Malakhova S. M. Problemy mizhkulʹturnoyi komunikatsiyi inozemnykh studentiv: pedahohichni aspekty Ukrayiny / S. M. Malakhova // Medychna osvita. – 2016. – № 1. – C. 32–34.

Innovatsiyni tekhnolohiyi ta metodolohiya vykladannya ftyziatriyi studentam z anhlomovnoyu formoyu navchannya v umovakh yevrointehratsiyi medychnoyi osvity / L. I. Bilozir, I. H. Ilʹnytsʹkyy, O. P. Kostyk [ta in.] // Ukrayinsʹkyy pulʹmonolohichnyy zhurnal. – 2013. – № 1. – S. 52–56.

Vykladannya i navchannya navychkam naukovoyi roboty protyahom pereddyplomnoyi osvity / KH. M. Peynado, F. I. Vulʹf, M. K. Iribar, A.-M. Rayd. Proekt sponsorovanyy Tempus. – Universytet Lidsa, 2015. – 114 s.




DOI: http://dx.doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.4.7319

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.