ДІЛОВА ГРА ЯК МЕТОД ОПТИМІЗАЦІЇ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ СЛУХАЧІВ КУРСІВ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОХОРОНИ ЗДОРОВʼЯ

Автор(и)

  • O. N. Lytvynova ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • L. M. Romanіuk ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • N. O. Terenda ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • N. Ya. Panchyshyn ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.4.7314

Анотація

У статті розглядається методика проведення ділової гри як інноваційного способу активізації навчального процесу для слухачів курсів післядипломної підготовки лікарів з організації охорони здоров’я. Відзначено відмінності проведення ділової гри серед курсантів у порівнянні зі студентською групою. Показано особливості побудови ситуаційних завдань з фрустраційним елементом. Інтерактивні форми заняття, зокрема у формі “ділової гри”, є альтернативними формами до традиційних семінарських форм занять.

Посилання

Suchasnyy upravlinetsʹ okhorony zdorovʺya – prob¬lemni zony yoho diyalʹnosti (sotsialʹno-psykholohichni aspekty) / V. M. Lekhan, L. V. Kryachkova, H. S. Kanyuka, E. V. Borvinko // Skhidnoyevropeysʹkyy zhurnal hromadsʹkoho zdorovʺya. – 2016. – № 1 (26). – S. 91–92.

Lysak V. P. Alhorytm diy kerivnykiv orhaniv upravlinnya shchodo strukturnoyi perebudovy systemy medychnoyi dopomohy na rehionalʹnomu rivni / V. P. Lysak // Ukrayina. Zdorovʺya natsiyi. – 2010. – № 4 (16). – S. 7–12.

Lyubinetsʹ O. V. Efektyvnistʹ vprovadzhennya informatsiynykh system v zaklady okhorony zdorovʺya na dumku likariv-orhanizatoriv / O. V. Lyubinetsʹ, O. YE. Khodor, T. H. Hutor // Skhidnoyevropeysʹkyy zhurnal hromadsʹkoho zdorovʺya. – 2016. – № 1 (26). – S. 93–94.

Vakulenko V. M. Vydy innovatsiy v osviti ta yikh klasyfikatsiya / V. M. Vakulenko // Visnyk Natsionalʹnoyi akademiyi Derzhavnoyi prykordonnoyi sluzhby Ukrayiny. – 2010. – S. 41–45.

Yastremsʹka S. O. Innovatsiyni metody vykladannya dystsyplin u medsestrynstvi / S. O. Yastremsʹka // Medychna osvita. – 2015. – № 4. – S. 70–73.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-21

Як цитувати

Lytvynova, O. N., Romanіuk L. M., Terenda, N. O., & Panchyshyn, N. Y. (2017). ДІЛОВА ГРА ЯК МЕТОД ОПТИМІЗАЦІЇ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ СЛУХАЧІВ КУРСІВ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОХОРОНИ ЗДОРОВʼЯ. Медична освіта, (4). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.4.7314

Номер

Розділ

Досвід з організації навчальної роботи