КРИТЕРІЇ СУЧАСНОСТІ ЛЕКЦІЇ З ФІЗІОЛОГІЇ

V. O. Kurovska

Анотація


У статті розглядається питання, яким критеріям повинна відповідати сучасна лекція з фізіології. Тенденція, яка спостерігається у світі, полягає в тому, щоб за допомогою сучасних мультимедійних технологій перетворити аудиторію із пасивних слухачів на активних учасників лекційного процесу. Вивчаючи дану проблему, серед студентів було проведено анкетування з метою встановити, якою вони бачать сучасну лекцію. За його результатами виходить, що вони відкидають ідею про те, що дистанційна чи записана і рекомендована до перегляду лекція може замінити класичну. Згідно зі студентською думкою, сучасність лекції визначається професіоналізмом лектора, його обізнаністю з новими досягненнями науки та вмінням вдало розкрити тему. На лекціях з фізіології доцільно демонструвати відеофільми з експериментами над тваринами.


Повний текст:

тут

Посилання


Kovalʹchuk O. L. Problemno oriyentovana lektsiya-konferentsiya z elementamy vyperedzhayuchoho navchannya ta vizualizatsiyi za temoyu “Syndrom abdominalʹnoho bolyu u ditey” u dodyplomniy pidhotovtsi likariv / O. L. Kovalʹchuk // Medychna osvita. – 2015. – № 1. – S. 55–59.

Vradbury N. A. Attention span during lectures: 8 seconds, 10 minutes, or more? / N. A. Vradbury // Advances in physiology education. – 2016. – Vol. 40, № 4. – P. 509–513.

Masnyy Z. P. Novi pidkhody do chytannya lektsiy – odyn iz shlyakhiv vdoskonalennya navchalʹnoho protsesu / Z. P. Masnyy // Medychna osvita. – 2004. – № 3–4. – S. 15–17.

Zamorsʹkyy I. I. Znachennya lektsiyi yak vahomoho piznavalʹno-vykhovuyuchoho faktora u pidhotovtsi maybutnʹoho medychnoho pratsivnyka / I. I. Zamorsʹkyy, T. V. Khmara // Medychna osvita. – 2016. – № 1. – S. 70–73.

Ghorbani A. Using paper presentation breaks during didactic lectures improves learning of physiology in undergraduate students / A. Ghorbani, K. Ghazvini // Advances in physiology education. – 2016. – Vol. 40, № 1. – P. 93–97.

Qureshi A. Combination of didactic lectures and review sessions in endocrinology leads to improvement in student performance as measured by assessments / A. Qureshi, C. Cozine, F. Rizvi // Advances in physiology education. – 2013. – Vol. 37, № 1. – P. 89–92.

Vhaskar A. Playing games during a lecture hour: experience with an online blood grouping game / A. Vhaskar // Advances in physiology education. – 2014. – Vol. 38, № 3. – P. 277–278.

Horton D. M. Assessment outcome is weakly correlated with lecture attendance: influence of learning style and use of alternative materials / D. M. Horton, S. D. Wiederman, D. A. Saint // Advances in physiology education. – 2012. – Vol. 36, № 2. – P. 108–115.

Promoting student-centered active learning in lectures with a personal response system / S. A. Gauci, A. M. Dantas, D. A. Williams [et al.] // Advances in physiology education. – 2009. – Vol. 33, № 1. – P. 60–71.

Chulak L. D. Stendovi lektsiyi yak zasib aktyvizatsiyi samostiynoyi roboty studentiv / L. D. Chulak, A. O. Bas, V. H. Shuturminsʹkyy // Medychna osvita. – 2010. – № 1. – S. 93–96.




DOI: http://dx.doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.4.7313

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.