СУЧАСНІ ІННОВАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ ПРИЙОМИ ТА ШЛЯХИ ПОЛІПШЕННЯ ВИВЧЕННЯ ТЕМИ “ГОСТРИЙ АПЕНДИЦИТ ТА ЙОГО УСКЛАДНЕННЯ” СТУДЕНТАМИ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ

Автор(и)

  • O. M. Dmytruk ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет”

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.4.7310

Анотація

У роботі узагальнено досвід кафедри хірургії № 1 ІФНМУ вивчення студентами теми “Гострий апендицит та його ускладнення”; впровадження й удосконалення інноваційних технологій при використанні інтерактивних методів навчання на всіх етапах навчального процесу з вивчення спеціальності, в т. ч. під час проведення загально-курсової конференції  з актуальних проблем клініки, діагностики та лікувальної програми. На етапі визначення кінцевого рівня знань використовуються вирішення кейс-завдань, ігрові та неігрові методи модельованого навчання, а якість отриманих знань оцінюється поточним та підсумковим  контролем.

Посилання

Orhanizatsiya navchalʹnoho protsesu u vyshchykh navchalʹnykh zakladakh Ministerstva okhorony zdorovʺya Ukrayiny v umovakh vprovadzhennya Zakonu Ukrayiny “Pro vyshchu osvitu” (za pidsumkamy monitorynhu v 2016 r.) / YU. S. Pʺyatnytsʹkyy, I. V. Melʹnyk, M. O. Polishchuk [ta in.] // Medychna osvita. – 2016. – № 2. – S. 29–35.

Korda M. M. Shlyakhy implementatsiyi Zakonu Ukrayiny “Pro vyshchu osvitu”v Ternopilʹsʹkomu derzhavnomu medychnomu universyteti / M. M. Korda, A. H. Shulʹhay, I. M. Klishch // Medychna osvita. – 2016. – № 2. – S. 34–38.

Kovalʹchuk L. YA. Novitni shlyakhy vdoskonalennya pidhotovky fakhivtsiv u Ternopilʹsʹkomu derzhavnomu medychnomu universyteti imeni I. YA. Horbachevsʹkoho / L. YA. Kovalʹchuk // Medychna osvita. – 2010. – № 2. – S. 27–30.

Dent J. R. A practical guide for medical teachers /J. R. Dent, R. M. Harden. – Churchill Livengstore Elsevier: Edinburgh, London, New York, Oxford, Philadelphia, St. Louis, Sydney, Toronto, 2009. – 435 p.

Udoskonalennya zasvoyennya praktychnykh navychok i metodyk studentamy ta likaryamy-internamy – vazhlyva skladova kadrovoyi perebudovy pervynnoyi lanky medychnoyi dopomohy naselennyu Ukrayiny / O. P. Volosovetsʹ, YU. S. Pʺyatnytsʹkyy, I. S. Vitenko [ta in.] // Medychna osvita. – 2012. – № 3. – S. 5–7.

Aronson L. Twelve tips for teaching reflection at all level of medical education / L. Aronson // Med. Teacher. – 2011. – Vol. 33 (3). – P. 200–205.

Vykorystannya interaktyvnykh metodiv navchannya pry vyvchenni osnov vnutrishnʹoyi medytsyny / O. S. Khukhlina, L. V. Kanʹovsʹka, O. S. Voyevidka [ta in.] // Vprovadzhennya novykh tekhnolohiy za kredytno-modulʹnoyi systemy orhanizatsiyi navchalʹnoho protsesu u VM(F)NZ III-IV rivniv akredytatsiyi : materialy Vseukr. navch.-nauk. konf., prysvyachenoyi 55-richchyu Ternopilʹsʹkoho derzhavnoho medychnoho universytetu imeni I. YA. Horbachevsʹkoho MOZ Ukrayiny (Ternopilʹ, 26–27 kvitnya 2012 r.). – Ternopilʹ : Ukrmedknyha, 2012. – S. 415–416.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-21

Як цитувати

Dmytruk, O. M. (2017). СУЧАСНІ ІННОВАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ ПРИЙОМИ ТА ШЛЯХИ ПОЛІПШЕННЯ ВИВЧЕННЯ ТЕМИ “ГОСТРИЙ АПЕНДИЦИТ ТА ЙОГО УСКЛАДНЕННЯ” СТУДЕНТАМИ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ. Медична освіта, (4). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.4.7310

Номер

Розділ

Досвід з організації навчальної роботи