ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В ІНТЕРНАТУРІ

M. V. Нrebenyk, T. B. Lazarchuk, O. I. Kryskiv

Анотація


Підготовка компетентного спеціаліста, здатного забезпечити належний рівень медичної допомоги в умовах інформаційних потоків та сучасних технологій, вимагає переорієнтації системи післядипломної освіти на індивідуальне навчання майбутнього спеціаліста у супроводі викладача. У статті висвітлено багаторічний досвід кафедри терапії і сімейної медицини навчально-наукового інституту ТДМУ із використання методології адаптації набутих на додипломному етапі знань та умінь молодих лікарів до роботи в реальних умовах практичної медицини.


Повний текст:

тут

Посилання


Tendentsiyi intehratsiyi system pidhotovky ta atestatsiyi medychnykh kadriv u sviti ta Ukrayini / YU. V. Voronenko, YU. P. Vdovychenko, O. K Tolstanov [ta in.] // Medychna osvita. – 2015. – № 2. – S. 41–45.

Voronenko YU. V. Yedynyy medychnyy (farmatsevtychnyy) osvitniy prostir – stratehiya, rehionalʹni ta lokalʹni rishennya / YU. V. Voronenko, O. P. Mintser // Medychna osvita. – 2015. – № 2. – S. 86–88.

Innovatsionnyye metody optimizatsii uchebnogo protsessa v vuze / S. M. Sarkulova, I. A. Samchenko, G. N. Dosybayeva [i dr.] // Vestnik YUKGMA. – 2005. – № 5. – S. 143–147.




DOI: http://dx.doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.4.7309

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.